Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012

ΒΙΝΤΕΟ: «Δεν θα μου πάρετε το σπίτι μου» ούρλιαζε ο 71χρονος που πυροβόλησε στην εφορία!

«Δεν θα μου πάρετε το σπίτι μου» ούρλιαζε ο 71χρονος που πυροβόλησε στην εφορία!«Μην τους πληρώνετε τα χαράτσια» φώναζε εκτός εαυτού ο 71χρονος ένοπλος, που μπήκε σήμερα το πρωί στην εφορία της Αγίας Παρασκευής, κρατώντας καραμπίνα… Όπως έγινε γνωστό, ο δράστης πυροβόλησε πέντε φορές στον ακάλυπτο και απ’ ότι φάνηκε κρατούσε έγγραφο που μάλλον είναι κατασχετήριο από τράπεζα. Μάλιστα, αυτόπτες μάρτυρες ανέφεραν ότι ούρλιαζε «δεν θα μου πάρετε το σπίτι» σε κατάσταση σοκ. Ο ίδιος είχε και ένα σακ-βουαγιάζ, στο οποίο έλεγε ότι έκρυβε χειροβομβίδα, κάτι που δεν ήταν αλήθεια όμως. Στον τρίτο όροφο, όπου εκτυλίχθηκε όλο το περιστατικό, έσπευσαν ο ταξίαρχος βορειοανατολικής Αττικής και ένας αστυνομικός, οι οποίοι τον έπεισαν να παραδοθεί.            http://www.oxafies.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου