Δευτέρα 2 Απριλίου 2012

Τρώγε!

Η κυρία Ψωλίδου με το πορτοκαλοκόκκινο φουλάρι ελαφρώς τυλιγμένο γύρω από το λαιμό,λογομαχούσε με τον κύριο Παπάρα Υφυπουργό τάδε γαμάτου υπουργείου για τα κέντρα λαθρομεταναστών. Τους έβλεπα χωρίς ήχο, δεν είχα καμιά διάθεση πρωί πρωί να χαλάσω τη διάθεσή μου και ίσως να βαριόμουν κάπως παραπάνω να σηκωθώ από τον καναπέ και να την κλείσω την γαμωσυσκευή.
Την είχα για παρέα τα βράδια που κοιμόμουν στο σαλόνι, αυτός ο καναπές όμως θέλει άλλαγμα γιατί μού έχει σακατέψει την πλάτη . Η ψυχή μου θέλει άλλαγμα γιατί με βάζει – απείθαρχο σώμα – να κοιμάμαι σε κωλοέπιπλα κι όχι σε κανονικά κρεβάτια.
Η κυρία Ψωλίδου θέλει μακριά της όσο γίνεται τους ''λεπρούς'' αλλοδαπούς, το ίδιο και ο υφυπουργός που παλεύει να μαζέψει κανα ψήφο προεκλογικά από τους ντόπιους κατοίκους των κέντρων της εξαθλιωμένης Αθήνας . Και κει κάπου στη μέση οι άθλιοι του Ουγκώ, μπαλάκι σε ερασιτεχνικό τένις ηλιθίων μαστροπών.
Δεν θα αρχίσω να λέω κατεβατές θεωρίες για την υποκρισία μας , ούτε την γαμημένη παράνοιά μας σαν κοινωνία, γίνομαι γραφικός όταν μιλάω για αυτά, η κωλόγρια με το μαλλί αφάνα που είναι από το Πανόραμα θα με κοιτάξει έντρομη και σαστισμένη με την μπουκιά στο στόμα , ο σερβιτόρος θα με κοιτάξει περίεργα στα μάτια , και η κοπέλα μου θα μου πει ΄΄Τρώγε΄΄ χτυπώντας με από κάτω από το τραπέζι με το πόδι της. Κι εγώ θα συνεχίσω να τρώω την προσφορά των δέκα ευρώ πλήρες γεύμα με σαλάτα και δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε 10 πιάτα .
Η κυρία Ψωλίδου θα πάει τα παιδιά της το Πάσχα στην εκκλησία σαν καλή Χριστιανή, θα δακρύσει στα πάθη του Χριστού , θα κάνει το σταυρό της , θα σκύψει να φιλήσει την εικόνα καθώς αγριεμένο από μέσα θα τεντώνεται το πρόστυχο στριγκάκι, αυτό που πιθανόν να δει ο υφυπουργός σε μία άλλη κλαίουσα παρθένα μπροστά του και σταματήσει το νοητό μέτρημα ψήφων μέσα του για λίγο , αφουγκραζόμενος το ερωτικό σκίρτημα στο πέος του , πριν αυτό μαραζώσει ξανά , συνεχίζοντας ο ίδιος να μετράει πρόβατα – ψήφους .
Το πρόβλημα με τους ανθρώπους και τη συσσώρευσή τους σε άθλιες συνθήκες υπάρχει , αλλά δεν λύνεται έτσι και κυρίως δεν πιστεύω σε τίποτα που γίνεται προεκλογικά. Ο υφυπουργός έχει τους σκοπούς του αλλά και η Ψωλίδου έχει τους παρόμοιους δικούς της σκοπούς . Αυτό που απογοήτευσε τη γενιά μου , την τελευταία πριν την γενιά του Play station, ήταν η έλλειψη αγάπης και καλής θέλησης ανάμεσα στις κινήσεις των μεγάλων σε επίπεδο φορέων.

Ελάτε θα σας φιλοξενήσουμε εμείς , ναι είναι ένα πρόβλημα που αφορά όλους μας αλλά μαζί θα το λύσουμε με σεβασμό στην ανθρώπινη αξιοπρέπεια και κυρίως με μια γαμημένη καλή θέληση.Mια Πρόνοια.
Και οι ποιητές σε αυτή τη χώρα τι κάνουν? Κάνουν like σε σελίδες προφίλ του Σαμαρά, του χοντρού και άλλων, παίρνουν παγκόσμια , διεθνή βραβεία και λιώνουν στο γαμωφεισμπουκ όλη τη μέρα, λιώνουν να κάνουν like σε άλλους ποιητάς και να ανεβάζουν τις κουράδες τους με περισσή περηφάνια.Άκου τώρα , ποιητής που μάς έχει σκοτίσει τα αρχίδια με τα ποστς του,κάνει λάικ σε σελίδα του Σαμαρά. Γελοίο ε?Δεν ξέρω εμένα έτσι μου φάνηκε . Και η τραγωδία είναι ότι ο τύπος συνέχεια βραβεύεται σε τελετές και Παρίσια και τέτοια,άσχετα αν αυτά που γράφει κοιμίζουν και τον τελευταίο άυπνο ψυχάκια της Γης.Αλλά θα μου πεις εδώ δεν υπάρχει Αριστερά , τι περιμένεις από τους ποιητές.Η γκόμενά μου με σκουντά κάτω από το τραπέζι, σταματώ να μιλάω,το μπιφτέκι δεν μου άρεσε τόσο , τελειώνω την μπύρα μου και κοιτάω την κωλόγρια απέναντι. Το σκυλάκι της έξω χέζει το πεζοδρόμιο χαριτωμένα. Ο σερβιτόρος τής τυλίγει ό.τι έχει μείνει από το φαγητό για τον Τέντυ και 2- 3 γατάκια.
Αυτό ήταν πάντα το πρόβλημα με τον άνθρωπο σκέφτομαι . Η έλλειψη αγάπης .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου