Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2011

Ναι ρε καθίκι, σε ΕΜΕΝΑ μιλαω!


Επανάσταση τώρα, όλα τα καθίκια να εξοριστούν στη μακρυνή  χώρα του απόπατου ( ή αλλιώς «καφές και πρωινή συζητησούλα με τον εαυτό μου)

Ε, φτάνει πια θα σταματήσω να μου μιλάω ευγενικά, και δεν με νοιάζει αν παρεξηθούμε, αλήθεια σου λέω.
Τόσα χρόνια, ήθελα να είμαι ευγενικός  - βγαίνει και λίγο  εκ του φυσικού μου εξάλλου-  να μη μου βάζω τις φωνές, να μη με πληγώσω, να μη με στενοχωρήσω αλλά δεν αντέχω άλλο.

Α ρε καθίκι Ελληνάρα, νόμιζες  ότι επειδή κάποτε, κάτω από την μεζονέτα σου, εκεί που βρίσκεται τώρα η αμαξάρα σου στο υπόγειο, περπατούσαν αρχαίοι Έλληνες και δημιουργούσαν πολιτισμό, σου δίνεται το δικαίωμα – Ναι εσύ ρε Ελληνάρα- να κάνεις ότι θέλεις τώρα στους φίλους, στους συνεργάτες σου, στην οικογένεια σου , στη κοινωνία.
Ου να μου χαθείς, σαν δε ντρέπεσαι αναίσχυντε!
-  Μα γιατί μου μου μιλάτε έτσι κύριε; Αποκρίθηκα
Ναι ναι τώρα σε έπιασε η  ευγένεια άχρηστε. Τόσα χρόνια  με κορόιδευες, πήρες επιδοτήσεις  και τις έφαγες στα μπουζούκια, πέταγες όλο το τασάκι με τα τσιγάρα του αυτοκινήτου στο δρόμο μαζί με το πλαστικό ποτήρι του καφέ σου, φίλησες κατουρημένες ποδιές και όχι μόνο,  για να μπεις σε μια θέση στο δημόσιο, ενώ ήξερες ότι δεν θα δουλεύεις εκεί που θα πάς
-  Μα …
Μαμούνια. Άχρηστε, εσύ ο ίδιος δεν είσαι που φωνάζεις για τη φοροδιαφυγή, αλλά  δεχόσουν χρόνια τώρα «χαρτζηλίκι» από τους πολίτες για να τους γλιτώσεις από το πρόστιμο; Εσύ δεν έδωσες δεκάδες διπλώματα οδήγησης  χωρίς να ξέρουν να οδηγάνε αυτοί που το έδωσες μόνο και μόνο επειδή στα «χώσανε» και σκοτώθηκε κόσμος τζάμπα και βερεσέ;
- Ξέρεις…
Δεν ξέρω τίποτα, δεν σε αντέχω άλλο!  Και δεν φτάνει αυτό όταν σου λέω να κάνουμε επανάσταση να αλλάξουμε τον κόσμο, μου λες ότι «τι να κάνω εγώ πια θα τα αλλάξουν τα παιδιά μας» λες και είσαι στο κρεβάτι της εντατικής;
-  Οι ανάγκες …
Σκάσε άθλιε! Με ρώτησες ποτέ, για τις  δικές μου τις ανάγκες; Όταν έρχεσαι στα μαγαζιά και στις συναυλίες και διασκεδάζεις; Αν με ασφαλίζουν, αν πληρώνομαι, αν θα βγω ΠΟΤΕ στη σύνταξη; Όχι δεν με ρώτησες. Και όχι μόνο αυτό, ζητάς λέει επειδή ήσουν βουλευτής και παίρνεις σύνταξη  1,400 ευρώ την κατώτατη,  με 4 χρόνια εργασίας, αναδρομικά 250.000 ευρώ!!
-….
Μπράβο, καλά κάνεις και δεν μιλάς, σκάσε επιτέλους.
…Εντάξει, και εγώ δεν ήμουν τέλειος αυτά τα χρόνια. Πάρκαρα παράνομα και με γράψανε, μου ήρθε περαίωση 5000 ευρώ και δεν είχα βγάλει τόσα για τη πληρώσω, α ναι, μια φορά κατούρησα και στο πηγάδι. Να φύγετε ρε καθίκια, να εξοριστείτε στη μακρινή  χώρα του απόπατου να ησυχάσετε και εσείς και εμείς.
Καλό ταξίδι, α! και μη ξαχάσετε να τραβήξετε το καζανάκι…      http://www.sopilidis.fm/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου