Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2011

ΜΕΓΑΛΕ,Αι Βασίλη είσαι μεγάλος μόρτης!

Πρώτη φορά θα σου γράψω γράμμα. Όχι για να σου ζητήσω κάτι. Αυτό είναι και το λάθος μου στις σχέσεις. Δεν ζητούσα τίποτα…δεν έπαιρνα και τίποτα, σαν τα μπακακάκια! Απλά θέλω να σου πω τι εικόνα έχω για σένα! Ξέρεις, θεωρώ ότι είσαι πολύ μάγκας, μόρτης και καραμπουζουκλής. Αλλά και πολύ σκοτεινός τύπος.
* Είσαι κρυφό-αναρχικός, σύντροφος! Φοράς πάντα κόκκινα με μαύρα στρατιωτικά μποτάκια και ζώνη σφιχτά δεμένη στην μέση σου. Έχεις τη θεωρία σου, την πολιτική σου άποψη αλλά δεν την φωνάζεις, ούτε σε απεργίες ούτε σε λαϊκά συλλαλητήρια. Μάγκας! * Δεν ξέρει κανείς που να σε βρει. Τα προσωπικά σου στοιχεία δεν υπάρχουν σε κανένα τερματικό καμιάς υπηρεσίας, μυστικής ή φανερής, δημόσιας η ιδιωτικής και έχεις επιλέξει να μένεις μακριά από όλους. Άρα δεν χρωστάς, αλλά κάπου βρίσκεις μπικικίνια για να ζεις αλλά και να κάνεις τόσες χιλιάδες δώρα. Παίζει κάτι σε Ελβετία;
* Δεν έχεις γείτονες, γιατί θα τους ξέραμε! Δεν ξέρει κανείς την προσωπική σου ζωή, αν είσαι gay ή straight, αν είσαι παντρεμένος αν έχεις γκομενάκια, παιδιά και εγγόνια! Πάντως αν ψάχνεις τρίτο πρόσωπο στην σχέση σου, όποια και να είναι, εγώ είμαι πρόθυμη, διότι είμαι σχεδόν άνεργη και έχω πολύ χρόνο!* Ίσως να είσαι και κατάσκοπος. Πως περνάς από χώρα σε χώρα και από ήπειρο σε ήπειρο, χωρίς διαβατήριο και μάλιστα σε πτήσεις που δεν πιάνονται στα rantar; Τρελό αγόρι! Αν δεις την δική μου φωτογραφία στο passport θα κλάψεις. Από τα γέλια! Το ξέρεις βέβαια ότι, δεν σ έχει δει κανείς να πιλοτάρεις τους τάρανδους. Κι αν έχεις τάρανδους, πες μου τουλάχιστον τι μάρκα είναι! Γιατί σίγουρα δεν θα πληρώνεις τέλη κυκλοφορίας για τα συμπαθητικά τετράποδα. Ενώ εμένα μου έφτασε το ΤΕΛΟΣ…και συγκάηκαν οι μασχάλες μου!
* Σου αναγνωρίζω ότι είσαι μεγάλος Star. Χολιγουντιανός. Είσαι παγκοσμίως γνωστός, φιγουράρεις κάθε Χριστούγεννα στα εξώφυλλα των σπουδαιότερων και έγκυρων περιοδικών και εφημερίδων και είσαι πρώτο θέμα σε τηλεοπτικές εκπομπές. Φωτογραφίζεσαι παντού χωρίς συνοδό, με ένα ήρεμο χαμόγελο άντε και κανένα «χο χο χο», και έξω.. από την πόρτα! Κι όμως σε μιμούνται χιλιάδες…Πάντως εγώ είμαι ελεύθερη να ξέρεις!
* Αλλά εδώ είναι που μου καίς τον εγκέφαλο! Την μια ημέρα σε βρίσκω στο Σύνταγμα και την άλλη στην Time Square. Εδώ πρέπει να πάρεις θέση. Δεν θα το αφήσω έτσι. Απάντησε μου είσαι ΚΛΩΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ή όχι; Να ξέρω σε ποιόν Άγιο Βασίλη να κάνω τα γλυκά μάτια! Και δεν έχεις και προσωπική σελίδα στο Facebook! Να σου στείλω φωτογραφία μου με μαγιό να πάρεις τρείς ανάσες για να με κοιτάξεις! Διότι, για να με δεις ολόκληρη πρέπει να με ξεδιπλώσεις. Σαν τις αφίσες στο Playboy! Κι αν στην στείλω και σε 3D, ε τότε σίγουρα θα χάσεις τις γιορτές!
* Επίσης, αν και δεν ξέρω τα χόμπι σου, σίγουρα θα είσαι ο μεγαλύτερος συλλέκτης γραμματοσήμων! Φέτος δεν το βλέπω να μαζεύεις παραπάνω από 20 γιατί δεν υπάρχει σάλιο...να το κολλήσουμε!
* Αλλά πάνω από όλα, ξέρεις, τι με φτιάχνει σε σένα; Που δεν μπήκες ποτέ στον πειρασμό να ρίξεις έστω δύο ανταύγειες στα μακριά πλούσια μαλλιά σου! Δεν έβαλες ποτέ καραμπογιά, για να δείξεις νεότερος, φρέσκος και σύγχρονος. Δεν έκοψες φράντζα, δεν έφτιαξες χαίτη, δεν έκανες περμανάντ, δεν έπεσες στην παγίδα του κότσου, της γαλλικής κοτσίδας ή του πάνκ! Είμαι σίγουρη ότι τα μποτοξάκια σου τα χτυπάς, την ψαλίδα την παίρνεις και κάνεις μανικιούρ! Είσαι λίγο metrosexual, αλλά δεν με χαλάει! Σε θέλω!Σε πάω Μπίλ. Ήσουν, είσαι και θα είσαι ο άντρας των ονείρων μου, γιατί έχεις και κοιλιά (άρα τα «χτυπάς» τα κοψίδια!) και εξοχικό και επειδή έχεις κάνει μόδα τον σκούφο ύπνου. Άρα κοιμάσαι και ονειρεύεσαι, σαν κι εμένα!

ourlife

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου