Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2013

Πάς καλά ρε Κουβέλη;

kouvelis
Πας καλά ρε Κουβέλη;;Αποδέχτηκες την οριστική εκχώρηση εθνικής κυριαρχίας και περιμένεις να σε πω…πατριώτη;;
Εφιάλτης είσαι, Φώτη μου.Ρε Φώτη…Κυβερνάτε με πράξεις νομοθετικού περιεχομένου και περιμένεις να σε πω πως υπηρετείς τη…δημοκρατία;;Μιά κοινοβουλευτική ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ υπηρετείς…Εκανες τα παιδιά μου τεκμήριο, έκοψες το δώρο από Αμεα,έκοψες κι άλλο μισθούς/συντάξεις,βάζεις νέους φόρους και περιμένεις να σε πω……”κοινωνικά δίκαιο” και “ευαίσθητο”;;Σκληρός Νεοφιλελεύθερος είσαι Φώτη μου…Ρε Φώτη…Αποδέχτηκες την αυτόματη λήψη νέων Βάρβαρων Μέτρων,χωρίς την προηγούμενη απόφαση της Βουλής και

θέλεις να σε πω αριστερό;;Δεξιό Σκουλήκι είσαι Φώτη μου…Είπες Ψέματα Φώτη. Χρησιμοποίησες την ίδια σκατοθεωρία.Οπως ο Παπανδρέου.Οπως ο Βενιζέλος.
Οπως ο Σαμαράς.Τι περιμένεις τώρα κι εσύ μαζί μ΄αυτούς;;ΕΛΕΟΣ;;Και κάτι τελευταίο Φώτη μου.Με τη συμμετοχή σου σε μιά κυβέρνηση πασοκ-ΝουΔούλας,έδωσες άφεση αμαρτιών στα δύο κόμματα.Για τις Πωλητικές 38 χρόνων.Τα σκάνδαλα, τις μίζες,τα λαμόγια, την Ατιμωρησία.Τα κοινοβουλευτικά πραξικοπήματα.Τους εκβιασμούς, τα διλήμματα, την Τρομοκρατία τους.ΤΩΡΑ πια Φώτη είσαι ένας απ΄ ΑΥΤΟΥΣ.Ταυτίστηκες μαζί τους.Κι επειδή τα έκανες ως “αριστερός” είσαι διπλά υπεύθυνος.Διπλά Ενοχος.
Και σου αξίζει η ίδια, αυστηρή ΤΙΜΩΡΙΑ.
politikokoraki

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου