Σάββατο 19 Μαΐου 2012

N.Παπαναστασίου: Έχασα τη μισή μου ζωή με το θάνατο της κόρης μου

"Τι να ξεπεράσω; Δεν χτύπησα και έπεσα για να το ξεπεράσω. Οχι, δεν έπεσα σε κατάθλιψη, γιατί έχω ένα παιδί δεκαπέντε χρόνων. Να χάσω και αυτό; " λέει ο ηθοποιός και συμπληρώνει: "Έχασα τη μισή μου ζωή με την κόρη μου... Ευτυχώς που έχω τον γιο μου να γλιτώσω την υπόλοιπη μισή ζωή. Τι άλλο να πω; Ο Νίκος Παπαναστασίου μέσα από τα μάτια του Αλέξανδρου ονειρεύεται το δικό του αύριο στο θεατρικό σανίδι. Κάνει όνειρα για παραστάσεις σε κατάμεστες αίθουσες, που έχουν θερμή ανταπόκριση από το μεγάλο κοινό. "Ολη μου η ζωή είναι ο γιος μου και το θέατρο! Προετοιμάζομαι να κάνω κάτι στο θέατρο. Συζητάω με δύο επιχειρηματίες που υπάρχουν ακόμη στο προσκήνιο και δεν έχουν καταστραφεί και ελπίζω ότι κάποια στιγμή θα δώσουν την ευκαιρία τον χειμώνα να κάνω αυτό που ονειρεύομαι, αυτό που θέλω"...                               http://www.zappit.gr/default.php?pname=Article&cat_id=8&art_id=15097

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου