Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2015

Η Ρωσία προειδοποιεί για παγκόσμιο χάος από τον χειρότερο χειμώνα όλων των εποχών που έρχεται....Η σχέση του με το οικονομικό κραχ!

Το Υπουργείο Άμυνας της Ρωσίας και το Κρεμλίνο εξέδωσαν ανακοίνωση που προειδοποιεί για χάος σε παγκόσμιο επίπεδο λόγω των καταστροφικών επιπτώσεων από την βαρυχειμωνιά που έρχεται.Η Ισλανδία είχε το πιο κρύο καλοκαίρι από το 1992,η Γροιλανδία έχει μεγάλη συσσώρευση πάγου ώ στη Σουηδία οι χωρικοί δεν θυμούνται από πότε έχουν να δουν τόσο πολύ χιόνι.Δυστυχώς γαι την Δύση έρχεται ο καταστροφικότερος και χειρότερος χειμώνας της ιστορίας.Το φαινόμενο Ελ Νίνιο μαζεύει μια άμορφη μάζα με μαζικό κρύο στον Β.Ατλαντικό.Οι Ρώσοι επιστήμονες προειδοποιούν για τους κινδύνους που φέρνει ο χειμώνας που έρχεται.Εφημερίδες όπως η Αμερικάνικη Washington Post με άρθρο του δημοσιογράφου Chris Mooney,προειδοποιούν για τις ψυχρές αέριες μάζες που παρατηρήθηκαν το διάστημα Ιανουάριος-Αύγουστος στον Ατλαντικό,ενώ η Βρετανική εφημερίδα Telegraph σε άρθρο του δημοσιογράφου Dan Hyde αναφέρει ότι υπάρχει χαμηλή ηλιακή δραστηριότητα παρόμοια με εκείνη από τη μίνι-εποχή των παγετώνων τον 17ο αιώνα,όταν ο Τάμεσης πάγωσε.Αυτές οι μίνι εποχές-πάγου φέρνουν την ανατροπή των κοινωνιών και των κυβερνήσεων.Ο καλύτερος οικονομολόγος στον κόσμο, Martin Armstrong,εξηγεί ότι ΑΝ πάρουμε το 2015.75 [1η Οκτωβρίου 2015] και μετακινηθούμε προς τα πίσω στο χρόνο σε διαστήματα 309.6 έτος, ερχόμαστε όχι μόνο στις περιόδους που το κλίμα το γύρισε σε πολύ κρύο,αλλά καταλήγουμε επίσης στις περιόδους των πολιτικών αλλαγών στην κυβέρνηση.Η αγορά του 1700 είχε την έναρξη της εξέγερσης κατά της μοναρχίας. Την περίοδο του 1396 ήταν ηΑΡΧΉ του καπιταλισμού, με τους μαύρους να σκοτώνονται, περίπου το 50% του ευρωπαϊκού πληθυσμού.Το έτος 777 άρχιζε να εδραιώνεται εκ νέου η διαμόρφωση των εθνικών κρατών της Ευρώπης,με την έναρξη της σαξονιήςό εισβολής του Καρλομάγνου. Στον προηγούμενο κύκλο ήταν η πτώση της Ρώμης.Παρά ταύτα οι ΗΠΑ,αρνούνται να παραδώσουν τον αλγόριθμο που είναι σε θέση να προβλέψει με ακρίβεια τα οικονομικάκραχ.  
  http://beforeitsnews.com/alternative/2015/09/russia-warns-global-chaos-to-follow-worst-winter-in-history-3220416.html  
  ΑΠΟΔΟΣΗ ΑΠΟ ΤΟ BEFORE IT'S NEWS:Corfiatiko.blogspot.com

ΥΠΕΡΜΝΗΜΟΝΙΟ – MEMORANDUM και η επιβαλλόμενη ΜΙΑ ΝΕΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΜΑΣΣΟΝΙΚΗ ΥΠΕΡΘΡΗΣΚΕΙΑ και ΕΚΚΛΗΣΙΑ, από 2016 έως 2020.

ypermnhmonio-koinwnika
ΑΛΗΘΕΥΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ; ΟΙ ΦΕΡΟΜΕΝΟΙ ΩΣ ΥΠΟΓΡΑΨΑΝΤΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ!
ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΠΡΙΛΙΟ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΤΟ ΥΠΕΡΜΝΗΜΟΝΙΟ ΤΟΥ ΤΡΟΜΟΥ…ΑΛΗΘΕΥΕΙ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΙ ΑΡΧΗΓΟΙ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΤΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΤΟΥ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΟΥ ΣΚΟΤΟΥΣ;
Το κείμενο που ακολουθεί δεν έχει διαψευσθεί μέχρι τώρα από κανέναν που φαίνεται να το έχει υπογράψει.Αυτός είναι και ο λόγος που η τρικλοποδιά το αναδημοσιεύει με την ευχή όλα όσα θα διαβάσετε παρά κάτω να είναι ΨΕΜΑΤΑ !
Από 25 έως 29 Ιουνίου 2014, εις Στρασβούργο, υπεγράφη ένα ΥΠΕΡΜΝΗΜΟΝΙΟ-MEMORANDUM, το οποίο αφορά την Πολιτική-Διοικητική-Θρησευτική Συνεργασία μεταξύ τηςΕυρωπαϊκής Ενώσεως- της Ελληνικής Κυβερνήσεως, της Εκκλησίας «Istanbul» (Κωνσταντινουπόλεως) «έξω τηςIstanbul», των Χριστιανικών Ορθοδόξων Εκκλησιών, της Καθολικής Εκκλησίας, της Ρωσικής Κυβερνήσεως και της Κυπριακής Κυβερνήσεως.
Αυτό το ΥΠΕΡΜΝΗΜΟΝΙΟ ή MEMORANDUM θα ισχύει από 1η Μαΐου 2016 έως 16 Αυγούστου 2020.
Στο παρακάτω κείμενο δημοσιεύεται προς ενημέρωσή σας, για να διαπιστώσετε ποιο είναι το ΑΛΗΘΙΝΟ ΠΡΟΣΩΠΟ της Παγκόσμιας Διακυβερνήσεως, της ερχομένης Νέας Τάξεως Πραγμάτων καθώς και της ΜΙΑΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ και ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ, η οποία τελευταία είναι γνωστή ως M.R.A., δηλαδή MUDANARELIGIO ADUNATA = ΝΕΑ ΠΛΑΝΗΤΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ.Με τα τόσα έως σήμερα επιβληθέντα, υπό των Διεθνών Σιωνιστικών Τραπεζών, Διεθνούς Μασονικής Στοάς και ευλογούντος του ΒΑΤΙΚΑΝΟΥ, Μνημόνια στην Ελλάδα, έρχεται «καπάκι» το υπογραφέν στο Στρασβούργο από 25- 29 Ιουνίου 2014, ΥΠΕΡΜΝΗΜΟΝΙΟ, για να έως το 2016 – 2020. Και να σκεφθεί κανείς ότι αυτό υπεγράφη κυρίως από «Έλληνες» και μάλιστα «Ορθοδόξους» υψηλόβαθμους παράγοντες. Το όνειρο όλων των αντι-Χρίστων Δυνάμεων που όλα αυτά τα χρόνια λυσσαλέως πολεμούν την Ελλάδα και την Ορθόδοξο Εκκλησία, με την εφαρμογή αυτού του ΥΠΕΡΜΝΗΜΟΝΙΟΥ, οδεύει προς πλήρη υλοποίηση. Δυστυχώς όμως, ότι οι πρώτοι συνεργάτες όλων αυτών των σκοτεινών δυνάμεων είναι οι πλείστοι των προβατόσχημων εκ των πολιτικών και εκκλησιαστικών θώκων, δηλ. Πατριάρχες, Επίσκοποι, Αρχιεπίσκοποι, Μητροπολίτες, Ηγούμενοι, καθηγητές πανεπ. κ.α., οι οποίοι «δουλεύουν» από χρόνια δραστηρίως και κυρίως «κρυφά» σε διάφορα, πλην των πολιτικών, σε παγκοσμιοποιητικά και οικουμενιστικά κέντρα, όπως τοΠ.Σ.Ε. (παγκόσμιο συμβούλιο εκκλησιών), Μπουσάν, Μποζέ, Essex, Πατριαρχεία, Ιερά Μονή Κύκκου, Κολυμπάρι Κρήτης, αλλά και σε αυτό ακόμη το ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ !!!
Το ΥΠΕΡΜΝΗΜΟΝΙΟ που όπως αναγράψαμε υπεγράφη στο Στρασβούργο από 25- 29 Ιουνίου 2014 έχει ως εξής:
(Μεταφραζόμενο): ΜΝΗΜΟΝΙΟ Ευρωπαϊκής Ενώσεως, Ελληνικής Κυβερνήσεως, Ελληνικής Εκκλησίας και Εκκλησίας Ινσταμπούλ η οποία είναι έξω από την Κων/πολη και Χριστιανικών Ορθοδόξων Εκκλησιών και Καθολικών Εκκλησιών και Ρωσικής Κυβερνήσεως και Κυπριακής Κυβερνήσεως.
ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ

Α. Πρόεδρος Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου έως 31 Οκτωβρίου 2014:ΧΕΡΜΑΝ ΒΑΝ ΡΟΜΠΑΪ

Β. Εκπρόσωπος Κυβερνήσεως Ελλάδος Υπουργός Παιδείας:ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ

(Σημ. Οίμου:Πρέπει να απαντήσειΑΝ υπέγραψε!)

Γ. Εκπρόσωπος Ελλαδικής Εκκλησίας: Επίσκοπος Διαυλείας, Ελλάδα, ΓΑΒΡΙΗΛ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ

(Σημ. Οίμου:Φέρεται από πολλούς ως ο επόμενος αρχιεπίσκοπος. Πρέπει να απαντήσει αν υπέγραψε!)

Δ Εκπρόσωπος Κωνσταντινουπολιτικής Εκκλησίας, εκτός Κων/πολης, ο Ικονίου ΘΕΟΚΛΗΤΟΣ Μικράς Ασίας

(Σημ. Οίμου:Πρέπει να απαντήσει αν υπέγραψε!)

Ε. Εκπρόσωπος Σλαυικών Πατριαρχείων και Ρωσικής Κυβερνήσεως Αρχιεπίσκοπος ΒΟΛΟΚΟΛΑΜΣΚ Ιλαρίων Ρωσία

ΣΤ. Εκπρόσωπος ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ Ηγούμενος Αγίου Όρους ΕΦΡΑΙΜ

(Σημ. Οίμου:Πρέπει να απαντήσει αν υπέγραψε!)

Ζ. Εκπρόσωποι Κυπριακής Εκκλησίας και Κυβερνήσεως Μόρφου Νεόφυτος και Τριμυθούντος Βαρνάβας
(Σημ. Οίμου: Αποτελεί ένα στοιχείο για το οποίο αμφιβάλλουμε για το δημοσίευμα η αναφορά στον Μητροπολίτη Μόρφου Νεόφυτο, γνωστό αντινεοταξίτη και πατερικό επίσκοπο. Πάντως πρέπει να απαντήσειΑΝ υπέγραψε!)

Η. Εκπρόσωπος Αντιοχειανής Εκκλησίας, Τριπόλεως Ηλίας

Θ. Εκπρόσωπος Αλεξανδρινής Εκκλησίας, Βασίλειος Τριπόλεως

Ι. Εκπρόσωπος Ιεροσολυμίτικης Εκκλησίας, Βόστρων Τιμόθεος

(Σημ. Οίμου:Εκτός από τις ξεχωριστές επισημάνσεις μας όλοι οι φερόμενοι ως υπογράψαντες πρέπει να απαντήσουν αν υπέγραψαν!)

ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ

Υπογραφή Στρασβούργο 25-29 ΙΟΥΝΙΟΥ 2014

Εφαρμογή ΥΠΕΡΜΝΗΜΟΝΙΟΥ από την 1η Μαΐου 2016 έως 16 Αυγούστου 2020. Δεσμευόμενοι όπως και οι δικαιούχοι ημών εφαρμόσουν τις μεταρρυθμίσεις στην διάρκεια εφαρμογής του Μνημονίου. Το ΜΝΗΜΟΝΙΟ δύναται να επεκταθεί η εφαρμογή του ή ακόμη και να αρχίσει νωρίτερα της εφαρμογής του.

Α. MEMORANDUM Διασφαλιστικά Ταμεία σε Ελλάδα, Κύπρο και Ευρωπαϊκή Ένωση

ΑΡΘΡΑ 11

Άρθρο 1: Ενοποίηση Ασφαλιστικών Ταμείων σε Ελλάδα σε δύο, έως 18.9.2019, στα εξής:

1. Ίδρυμα Κοινωνικών Προνοιακών-Υγειονομικών Χορηγήσεων

2. Ίδρυμα Γεωργικής και Εργατικής Ασφάλισης

Άρθρο 2: Ενοποίηση Συνταξιοδοτικών Αποδοχών σε 560€ για τα δύο (2) Ταμεία έως 30.9.2017 και 365€ έως30.9.2020

Άρθρο 3: Παροχή Ηλεκτρονικής Κάρτας σε όλους τους Ασφαλισμένους με Ηλεκτρονικές Μονάδες για 365 μέρες, μετά το τέλος της Κάρτας αυτόματη ανανέωση στα Ιδρύματα (Ασφαλιστικά Ταμεία) για άλλες 365 ημέρες κ.ο.κ. Από 1.12.2017 αλλαγή στην Κάρτα.

Άρθρο 4: Τα Ιδρύματα παραμένουν ανοικτά σε όλες τις Κυριακές του χρόνου από 12μμ έως 8ης απογευματινής εκτός του 8ου μηνός. Εφαρμογή της Μεταρρυθμίσεως από 1.1.2017.

Άρθρο 5: Αργία για τα Ασφαλιστική Ιδρύματα ορίζεται το Σάββατο για όλο το χρόνο.

Άρθρο 6: Συνταξιούχοι των Ιδρυμάτων από 69 ετών και άνω εξετάζονται από ειδικούς ιατρούς σε ξεχωριστούς χώρους νοσοκομείων και ιδρυμάτων.

Άρθρο 7: Συνταξιοδοτηθέντες από τα Ασφαλιστικά Ιδρύματα ορίζεται από 1.9.2017 το 69ο έτος ηλικίας.

Άρθρο 8: Συνταξιοδοτηθέντες από τα Ασφαλιστικά Ιδρύματα ορίζεται από 1.9.2020 το 70ο έτος.

Άρθρο 9: Συνταξιοδοτηθέντες από τα Ασφαλιστικά Ιδρύματα ορίζεται από 1.9.2022 το 71ο έτος ηλικίας.(!!!)

Άρθρο 10: Κατάργηση ενσήμων και βιβλιαρίων Υγείας από 15.10.2016 σε όλους τους ασγαλισμένους των Ταμείων.

Άρθρο 11: Ενοποίηση αργότερον των Ιδρυμάτων σε ένα (1) από 16.8.2020.

MOMERANDUM – ΥΠΕΡΜΝΗΜΟΝΙΟ στην Παιδεία

ΑΡΘΡΑ 12

Άρθρο 1: Πολυπολιτισμική Παιδεία σε όλα τα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της Χώρας, από 11.9.2016.

Άρθρο 2: Κατάργηση Θρησκευτικών Εορτών και Εθνικών σε όλα τα εκπαιδευτικά Ιδρύματα, από 11.9.2017.

Άρθρο 3: Κατάργηση Εκκλησιασμού μαθητών, από 11.11.2016.

Άρθρο 4: Υποχρεωτική επίσκεψη σε Συναγωγή και Ισλαμικό Τέμενος από Εκπαιδευτική Βαθμίδα του Δημοτικού και σταδιακώς σε εκπαιδευτικές βαθμίδες Γυμνασίου και Λυκείου, από 11.11.2016.

Άρθρο 5: Εισαγωγή στην Εκπαιδευτική Βαθμίδα του Δημοτικού του μαθήματος σεξουαλικής διαπαιδαγωγήσεως από11.9.2016 και παροχή δωρεάν προφυλακτικών σε όλους τους μαθητές από εκπαιδευτική βαθμίδα του Δημοτικού, από11.10.2016.

Άρθρο 6: Κατάργηση μαθήματος Ελληνικής Ιστορίας, κατάργηση για την Ελληνική Επανάσταση, εισαγωγή μαθήματος Ευρωπαϊκής Αναγεννήσεως με κυρίαρχο ζήτημα την Γαλλική και Ιταλική Επανάσταση του Γαριβάλδη του 1843. Εφαρμογή Μεταρρυθμίσεως από 11.12.2018.

Άρθρο 7: Πρακτική εφαρμογή του μαθήματος σεξουαλικής διαπαιδαγωγήσεως σε όλες τις Σχολικές Βαθμίδες, από 11.12.2017.

Άρθρο 8: Κατάργηση Εθνικών Εορτών και Παρελάσεων, από 16.10.2016.

Άρθρο 9: Εισαγωγή εορτών για το περιβάλλον σε όλες τις Σχολικές Βαθμίδες, από 17.10.2016.

Άρθρο 10: Κατάργηση Θεολογικών Σχολών σε Πανεπιστήμιο από 16.10.2016. Μετατροπή σε Θρησκειολογικές Σχολές του Τμήματος των Φιλοσοφικών Σχολών. Κατάργηση μαθήματος Θρησκευτικών σε όλες τις Εκπαιδευτικές Βαθμίδες, από 11.9.2016, και εισαγωγή μαθήματος Θρησκειολογίας από 12.9.2016.

Άρθρο 11: Κατάργηση πολλών Καθηγητών σε εκπαιδευτικές Βαθμίδες και εισαγωγή Διαδικτύου, από 1.1.2017.

Άρθρο 12:

12 Α: Εισαγωγή εικόνων-slides στο μάθημα σεξουαλικής διαπαιδαγωγήσεως, από 19.9.2016.

12 Β: Εισαγωγή Ηλεκτρονικής ταυτοποιήσεως των μαθητών, από 20.9.2017.

12 Γ: Εισαγωγή Ηλεκτρονικής Μπάρας ασφαλείας σε όλα τα Σχολικά και Πανεπιστημιακά Ιδρύματα και εισαγωγή μαθητών-σπουδαστών-καθηγητών στα Σχολικά και Πανεπιστημιακά Ιδρύματα με Κάρτα Ασφαλείας.

12Δ: Εκδρομές Σχολείων Εκπαιδευτικών και Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων σε μέρη σεξουαλικής απελευθερώσεως, από 17.9.2017.

12 Ε: Απελευθέρωση σεξουαλική των μαθητών, από 16.9.2016.

MOMERANDUM – ΥΠΕΡΜΝΗΜΟΝΙΟ στην Εκκλησία

ΑΡΘΡΑ 15:

Άρθρο 1: Ειδικόν

1 Α: Μεταρρύθμιση στην Εκκλησιαστική Ακολουθία. Ειδικότερα: Ωρολόγιο Πρόγραμμα. Χειμερινή Περίοδος: Τέλεση Θείας Λειτουργίας Κυριακή πρωί, από 10η πρωινή έως 11:30 πρωινή. Καλοκαιρινή Περίοδος: Τέλεση Θείας Λειτουργίας Κυριακή απόγευμα, ώρα 7:30 απογευματινή με 9η βραδινή. Η μεταρρύθμιση θα ξεκινήσει από17.10.2017.

1 Β: Κατάργηση Τέμπλων Ιερών Ναών, από 26.10.2017.

1 Γ: Εισαγωγή αναγεννησιακών εικόνων – αντικατάσταση από βυζαντινή νοοτροπία, από 1.3.2017.

1 Δ: Εισαγωγή μουσικών οργάνων της Εκκλησίας, από 1.3.2017.

Άρθρο 2:

2 Α: Κατάργηση υποχρεωτικών ράσων εκτός Ιερών Ναών από 15.8.2017.

2 Β:ΑΦΑΊΡΕΣΗ γενείων και μαλλιών από κληρικούς, από 1.5.2017.

Άρθρο 3: Κατάργηση αγρυπνιών σε Ιερούς Ναούς και Μονές, από 14.8.2018.

Άρθρο 4: Κατάργηση αντισημιτικών αγίων, από 15.8.2016

Άρθρο 5: Εισαγωγή αντιρατσιστικού κηρύγματος από όλους τους κληρικούς, όλων των βαθμιδων, από15.9.2016.

Άρθρο 6: Αφαίρεση αντισημιτικών ύμνων απ’ όλες τις Χριστιανικές Εκκλησίες, από 16.9.2016.

Άρθρο 7:

7 Α: Κατάργηση όρθρου στις Χριστιανικές Ορθόδοξες Εκκλησίες, από 16.9.2016.

7 Β: Εισαγωγή νέων Ακολουθιών σε όλες τις Χριστιανικές Εκκλησίες, από 16.9.2017.

7 Γ: Εισαγωγή Περιβαλλοντολογικών εορτών την 5η Ιουνίου εκάστου έτους, την 21η Δεκεμβρίου, αφιερωμένη στη μητέρα γη και τέλος την 14η Απριλίου. Εφαρμογή Μεταρρυθμίσεως 20.9.2016.

7 Δ: Εισαγωγή εορτής για το εβραϊκό ολοκαύτωμα, με ειδική ακολουθία σε όλες τις Χριστιανικές Εκκλησίες. Η εορτή ορίζεται τρεις (3) φορές τον χρόνο, ειδικότερα στις 27 Ιανουαρίου, 21 Απριλίου, την Β Κυριακή Χριστιανική του αποκαλούμενου Αγίου Θωμά. Εφαρμογή Μεταρρυθμίσεως από 1.7.12016.

7 Ε: Κατάργηση όλων των Εθνικών Εορτών απ’ όλες τις Χριστιανικές Εκκλησίες, από 15.7.2017.

Άρθρο 8:

8 Α: Μεταρρύθμιση για όλες τις χριστιανικές εορτές των Χριστιανικών Εκκλησιών (Σχόλιο: Δεν γράφει από πότε θα εφαρμοστεί).

8 Β: Εισαγωγή νέων εορτών στην Χριστιανική εκκλησία.

8 Γ: Κατάργηση ΑΒΑΤΩΝ σε όλες τις Χριστιανικές Εκκλησίες, από 17.4.2017.

8 Δ:ΣΎΝΔΕΣΗ Ο.Η.Ε. που θα αναλάβει την επίβλεψη της χριστιανικής ενοποιημένης εκκλησίας, από15.7.2017.

8 Ε: Τα Ιεροσόλυμα θα καταστούν Πρωτεύουσα πνευματική, από 1.5.2017.

8 ΣΤ: Αποδοχή καταργήσεως Πατριαρχείων Ιεροσολύμων – Αλεξανδρείας – Αντιοχείας και Σλαβικών Πατριαρχείων εκτός Μόσχας, από 1.5.2017.

8 Ζ: Θα παραμείνουν τρία (3) Πατριαρχεία της Χριστιανικής Ενοποιημένης Εκκλησίας, ήτοι: Ρωσικού Πατριαρχείου, Πατριαρχείου της Ρώμης και Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως, από 1.5.2016.

8 Η: Αλλαγή Εκκλησιαστικών Σχολών σε Θρησκειολογικές σχολές, όλων των χριστιανικών εκκλησιών, από17.7.2017.

Άρθρο 9

9 Α: Θεολογική σχολή Χάλκης θα ανοίξει στις 17.7.2017.

9 Β: Η Ελλαδική Εκκλησία αποδέχεται την συντήρηση, με δικών της χρημάτων αλλά και της ευρωπαϊκής ενώσεως ευκτηρίων οίκων Μουσουλμάνων.

9 Γ: Επίσης (αποδέχεται η ελλαδική εκκλησία) ευκτηρίων οίκων βουδιστών και γενικώς όλων των θρησκευτικών πεποιθήσεων, από 1.9.2016.

9 Δ: Μάθημα σε όλους τους πιστούς για όλες τις θρησκευτικές πεποιθήσεις σε όλα τα θρησκευτικά κέντρα όλων των χριστιανικών εκκλησιών, από 20.9.2016.

Άρθρο 10

10 Α: Εισαγωγή νέων πολυθρησκειακών ακολουθιών μετά μουσικών οργάνων σε όλες τις χριστιανικές εκκλησίες, από 20.5.2017.

10 Β: Εισαγωγή σε όλες τις εκκλησίες μουσικών οργάνων και διοργάνωση συναυλιών όχι μόνο θρησκευτικών, εντός θρησκευτικών ναών, από 20.10.2017.

10 Γ: Αντιρατσιστικές και αντιφασιστικές συναυλίες εντός και εκτός ναών, όπως διοργανώνουν τακτικώς οι χριστιανικές εκκλησίες, από 1.5.2017.

10 Δ: Κατάργηση ΑΒΑΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ, από 1.6.2017.

10 Ε: Αποδοχή από τις χριστιανικές εκκλησίες των ομόσπονδων και πολυκρατικών ενώσεων, από 1.9.2017.

10 ΣΤ: Αποδοχή παγκοσμίου διακυβερνήσεως από Ο.Η.Ε. σε διεθνείς ενώσεις, από 1.9.2018.

Άρθρο 11

11 Α: Αποδοχή ως πρώτου ρόλου στην χριστιανική εκκλησία του ΒΑΤΙΚΑΝΟΥ, από 15.8.2017.

11 Β: Εισαγωγή Καθολικών (δηλ. Παπικών) μοναχών των καθολικών ταγμάτων και μοναχών αρχαιοελληνικών λατρειών στο ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ, από 20.11.2017 έως 18.8.2018.

11 Γ: Αποδοχή σε ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ: τελεφερίκ – έξυπνων συστημάτων – αγαλμάτων αρχαίας λατρείας –μετατροπή του ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ σε οικολογική αρχαιο-βυζαντινή κοινοπολιτεία – κρατικής ανεξάρτητης οντότητας – νέου κέντρου νέας χριστιανικής κατευθύνσεως – νέου κέντρου νέας θρησκευτικής κατευθύνσεως και νέας εκκλησιαστικής μουσικής, από 1.4.2018.

Άρθρο 12: Αποδοχή χριστιανικών εκκλησιών ότι εισαγόμαστε πλέον στην νέα εποχή, από το 2016.

Άρθρο 13

13 Α: Από 17.7.2017 μεταφορά οικουμενικού πατριαρχείου στην Πάτμο Ελλάδα ή στο ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ ή στην Σαμοθράκη, δηλαδή δημιουργία τριών (3) κέντρων του οικουμενικού πατριαρχείου.

13 Β: Τοποθέτηση στις ηγεσίες των χριστιανικών εκκλησιών, από ηλικίες 28 ετών και άνω, από 1.11.2017.

Άρθρο 14

14 Α: Διοργάνωση συμποσίων οικολογίας, αλλά και διοργάνωση συνεδρίων διεθνών ενώσεων σε νησιά Ελλάδος, αλλά και στην ΚΥΠΡΟ και στο ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ.

14 Β: Αποδοχή από χριστιανικές εκκλησίες καταργήσεως των Εθνών Κρατών και όπως δημιουργηθούν ενώσεις πολυκρατικές, πολυκεντρικές, πολυπολιτισμικές, πολυπολυθρησκευτικές και δημιουργία θρησκευτικών κρατιδίων, όπως το κρατίδιο του Οικουμενικού Πατριαρχείου, από 15.8.2017.

14 Γ: Κατάργηση ψαλτών στις χριστιανορθοδόξους εκκλησίες και εισαγωγή χορωδιών, από 16.10.2014.

Άρθρο 15

15 Α: Οι ως άνω συμφωνίες όπως επικυρωθούν από της Οικουμενικής Συνόδου της χριστιανορθοδόξου εκκλησίας, από 19.6.2016 έως 9.7.2016.

Οι άνω συμφωνίες επικυρώθηκαν από τους:

· Πρόεδρο Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, ΧΕΡΜΑΝ ΒΑΝ ΡΟΜΠΑΪ

· Εκπρόσωπο Κυβερνήσεως Ελλάδος Υπουργού Παιδείας, ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ

· Εκπρόσωπο Οικουμενικού Πατριαρχείου, Ικονίου ΘΕΟΚΛΗΤΟΣ

· Από Εκπρόσωπο ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ Ηγούμενο Αγίου Όρους ΕΦΡΑΙΜ

· Εκκλησία και Κράτος Κύπρου, Επίσκοπος Τριμυθούντος Βαρνάβας, Μητροπολίτη Μόρφου Νεόφυτο

· Δια το πατριαρχείο Ιεροσολύμων Μητροπολίτης Βόστρων Τιμόθεος

· Δια το πατριαρχείο Αλεξανδρείας Αρχιεπίσκοπος Τριπόλεως Βασίλειος

· Δια το πατριαρχείο Αντιοχείας Αρχιεπίσκοπος Τριπόλεως Ηλίας

· Δια όλες τις Σλαβικές Χριστιανορθοδόξους Εκκλησίες και της Ρωσικής Κρατικής Οντότητας, οΑρχιεπίσκοπος Βολοκολάμσκι Ιλλαρίωνας

· Δια το Βατικανό Καρδινάλιος Βάλτερ Κάσπερ

15 Β: Αποδοχή από το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων όλα τα χριστιανικά προσκυνήματα να δοθούν σε τέσσερις διαχειριστικές αρχές: ΟΗΕ, UNESCO, Ρωσικής Εκκλησίας, ΒΑΤΙΚΑΝΟ, εφαρμογή από 1.5.2017.

15 Γ: Διευκρινιστικό άρθρο, τα περουσιακά στοιχεία θα συνδιαχειρίζονται οι ανωτέρω χριστιανορθόδοξες εκκλησίες με τους πιο πάνω κρατικούς και υπερκρατικούς οργανισμούς.

***

MOMERAMDUM – ΥΠΕΡΜΝΗΜΟΝΙΟ σε Νοσοκομεία και Υγεία

Άρθρα 8

Άρθρο 1: Τα νοσοκομεία θα διαχωρίσουν ηλικιωμένους και νεότερους σε ηλικία. Θα εξετάζονται και νοσηλεύονται σε άλλους χώρους από 8.9.2017.

Άρθρο 2: Εισαγωγή σε νοσοκομεία μόνο με κάρτα ασφαλείας, διαφορετικά θα απαγορεύεται η είσοδος από8.9.2017.

Άρθρο 3:

3 Α: Τα νοσοκομεία όπως περιορισθούν, από 1.8.2017.

3 Β: Δημιουργία εντός νοσοκομείων ειδικών φυλακών, από16.9.2017.

(Σημ. Οίμου:Λείπει το άρθρο 4!)

Άρθρο 5: Ηλεκτρονική Ταυτοποίηση πολιτών από17.6.2017 για όλες τις υπηρεσίες και όχι μόνο για νοσοκομειακή περίθαλψη.

Άρθρο 6: Κατάργηση πολλών ιατρικών ειδικοτήτων, από17.8.2017.

Άρθρο 7: Συγχώνευση νοσοκομείων και δημιουργία πολυνοσοκομειακών κέντρων, από 17.8.2017.

Άρθρο 8

8 Α: Εισαγωγή κάρτας υγείας για όλους τους πολίτες, ιατρούς, από 19.9.2017.

8 Β: Κατάργηση κέντρων υγείας και πρόνοιας, από 19.9.2017.

MOMERAMDUM – ΥΠΕΡΜΝΗΜΟΝΙΟ σε Διοικητική Μεταρρύθμιση

Άρθρο 1: Ηλεκτρονική Ταυτοποίηση πολιτών όλης της Ευρωπαϊκής Ενώσεως και του Ρωσικού Κράτους, από16.6.2017. Αποδοχή του άρθρου απ’όλες τις χριστιανικές εκκλησίες.

Άρθρο 2:

2 Α: Κατάργηση Κρατικών Οντοτήτων – αποδοχή δημιυοργίας Ομοσπονδιακών Κρατών ορισμένα σε Περιφέρειες – με πρωτεύουσα περιφερειών ορισμένη, εφαρμογή από 17.10.2017.

2 Β: Αποδοχή Ομοσπονδίας στην Κύπρο, από 14.8.2017.

2 Γ: Αποδοχή υπερτάτου ρόλου του ΟΗΕ, από 19.10.2017 σε όλες τις θρησκείες του πλανήτη.

2 Δ: Δημιουργία θρησκευτικών κέντρων του Π.Σ.Ε. σε όλο τον πλανήτη, ως η Αμμόχωστος Κύπρου, από14.8.2018 – σε Κωνσταντινούπολη δύο θρησκευτικά κέντρα ναοί χριστιανορθόδοξοι Αγίου Γεωργίου, Αγίου Φανουρίου, Αγίας Σοφίας Κων/πολες, από 14.8.2018.

Άρθρο 3: Νομιμοποίηση όλων των μεταναστών σε όλα τα κράτη ευρωπαϊκής ενώσεως, άνευ όρων, από19.11.2016.

Άρθρο 4:

4 Α: Αποδοχή ομοφυλοφιλικής δραστηριότητας – να παρελαύνουν ελευθέρως και τακτικώς, σε όλες τις οδούς των πόλεων της ευρωπαϊκής ενώσεως, από 16.8.2016.

4 Β: Αποδοχή ομοφυλοφιλικών γάμων και διενφιλικών γάμων και υιοθεσίας παιδιών από ομοφυλόφιλους, από 16.5.2016.

4 Γ: Αποδοχή σεξουαλικών σχέσεων από το 19ο έτος ηλικίας με ενήλικους, από 18.5.2016.

4 Δ: Αποδοχή ελευθέρα σεξουαλικήν σε τηλεόραση και τύπο και κυκλοφορία πολλών πορνογραφικών περιοδικών, ελευθέρως, σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες από 18.11.2016.

4 Ε: Δημιουργία οίκων ανοχής κοντά σε όλα τα εκπαιδευτικά ιδρύματα όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων, σε όλη την ευρωπαϊκή ένωση – και εντός στρατοπέδων για τους στρατιωτικούς, από 19.12.2016.

4 ΣΤ: Διδασκαλία σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες για το ωραίον του πληρωμένου έρωτος, από 22.12.2017, όχι μόνο από καθηγητές, αλλά και από εργαζόμενες του πληρωμένου έρωτα.

Άρθρο 5: Αποδοχή ελεύθερης παιδικής πορνογραφικής στο διαδίκτυο, μόνο από 14 ετών και άνω, από 24.12.2017.

Άρθρο 6:

6 Α: Κατάργηση εθνικών εορτών και αποδοχή παγκοσμίου διακυβερνήσεως, από 10.12.2016.

6 Β: Νομιμοποίηση ομοφυλοφιλίας και στα εκπαιδευτικά ιδρύματα – διδασκαλία για ομοφυλοφιλία στα εκπαιδευτικά ιδρύματα, από 20.9.2016.

Άρθρο 7:

7 Α: Νομιμοποίηση νέων λατρειών – Νέας Εποχής, από 21.9.2017.

7 Β: Κατάργηση Σημαίας Ελληνικής και όλων των Σημαιών της Ευρώπης, κατάργηση θρησκευτικών εορτών της Ευρώπης, από 1.3.2017.

7 Γ: Εισαγωγή περιβαλλοντικών εορτών, από 21.3.2017.

7 Δ: Κατάργηση ελληνικών και βυζαντινών σημαιών που είναι έξωθεν εκπαιδευτικών, δημοσίων υπηρεσιών και ναών, από 20.4.2017.

7 Ε: Δημιουργία μονών με μοναχούς και μοναχές όλων των δογμάτων και θρησκειών στην ευρωπαϊκή ένωση και στο ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ, από 17.3.2018.

Άρθρο 8:

8 Α: Εισαγωγή περισσοτέρων αντιρατσιστικών νομοσχεδίων και ψήφιση στις ευρωπαϊκές βουλές, από15.5.2016.

8 Β: Αποδοχή συμφώνου συμβίωσης και για τους ομοφυλόφιλους και κατάργηση για όλη την ευρωπαϊκή ένωση του υποχρεωτικού των θρησκευτικών και πολιτικών γάμων, από 21.10.2017.

8 Γ: Αποδοχή καύσεως των νεκρών, από 1.5.2016.

8 Δ: Κατάργηση για την Ε.Ε. της θρησκευτικής ταφής και σταδιακώς υποχρεωτικής καύσεως των νεκρών, από 20.5.2016.

8 Ε: Αποδοχή από την Εκκλησία την καύση των νεκρών και όσοι το επιθυμούν της θρησκευτικής κηδείας, από 22.5.2016.

8 ΣΤ: Κατάργηση όπου ισχύει στην ευρωπαϊκή ένωση θρησκευτικού όρκου και θρησκευτικής ορκωμοσίας στη βουλή των πολιτικών, των περιφερειαρχών, των δημάρχων, φοιτητών κ.τ.λ., από 23.5.2016.

8 Ζ: Κατάργηση αγιασμών στη βουλή, εκπαιδευτικά και δημόσια ιδρύματα, όπου ισχύει στην Ε.Ε. από24.5.2016.

Άρθρο 9:

9 Α: Κατάργηση ορκωμοσίας βουλής σε όλη την Ε.Ε., από 25.5.2016.

9 Β: Κατάργηση αγιασμού σε όλα τα εκπαιδευτικά ιδρύματα, από 11.9.2016.

9 Γ: Κατάργηση του υποχρεωτικού της βαπτίσεως των μικρών παιδιών και εισαγωγής ονοματοδοσίας στα ληξιαρχεία, από 12.9.2016.

9 Δ: Δημιουργία Ηλεκτρονικού Αρχείου σε όλα τα εκπαιδευτικά πανεπιστημιακά ιδρύματα και ιδρύματα δημοσίου χαρακτήρος, καθώς και σε υπουργεία όλων των χωρών Ευρώπης, να εισαχθούν τα συστήματα της παλαμοσκόπησης και ιριδοσκόπησης έτσι ώστε όλοι οι πολίτες, μαθητές, εκπαιδευτικοί, σπουδαστές και πολιτικοί άρχοντες να εισάγονται κατά αυτά τα συστήματα στα προαναφερθέντα κτίρια. Εφαρμογή 27.7.2017 έως 29.10.2017.

Άρθρο 10:

10 Α: Δημιουργία πολυεθνικών στρατών και όχι εθνικών στρατών κατά τα πρότυπα του ΝΑΤΟ, από30.1.2017, και συγχρόνως κατάργηση όπου ισχύει στην Ε.Ε. της υποχρεωτικής θητείας.

10 Β: Ηλεκτρονική υπογραφή για όλους τους πολίτες σε συναλλαγές με το πολυεθνικό κράτος της Ε.Ε. και οι πολίτες θα ξεκινήσουν αυτές τις συναλλαγές από 30.3.2017.

Άρθρο 11

11 Α: Όλοι οι υπογράφοντες το ΥΠΕΡΜΝΗΜΟΝΙΟ δεσμευόμεθα για την εφαρμογή των ανωτέρω μεταρρυθμίσεων από 1η Μαΐου 2016 και εφαρμογής εσωτερικού μνημονίου συνεννοήσεως και θρησκευτικής συνεργασίας με την Ε.Ε. από 1.5.2016 καθώς και του εσωτερικού Β΄ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ για πολιτική συνεργασία με την Ε.Ε. από 1.5.2016, οι μεταρρυθμίσεις του παρόντος ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ αν δυνατόν να μεταφερθούν μόνο για λίγους μήνες, συγκεκριμένα για εννέα (9), εάν όμως παραταθεί η εφαρμογή των μεταρρυθμίσεων περισσότερον των εννέα (9) μηνών το πρώην εθνικό κράτος θα τιμωρείται με πρόστιμο 20.000€ προσαυξημένο, αν παραταθεί με διπλασιασμό, το ίδιο πρόστιμο θα πληρώσουν τα υπουργεία του πρώην εθνικού κράτους π.χ.ΥΠΟΥΡΓΕΊΟ ΠΑΙΔΕΊΑΣ – περιθάλψεως – άμυνας και βεβαίως όλες οι χριστιανικές εκκλησίες για κάθε καθυστέρηση πέραν των εννέα (9) μηνών θα πληρώσουν πρόστιμο ίδιον με το ανωτέρω.

11 Β: Μεταρρυθμίσεις δύνανται να επισπευσθούν γρηγορότερα πιθανώς και ενός χρόνου νωρίτερα από οριζόμενη ημερομηνία χρονολογικής εφαρμογής τους. Για την πρόωρη εφαρμογή των μεταρρυθμίσεων οι Εκκλησίες και οι πρώην κρατικοί φορείς θα πάρουν «μπόνους» 500.000€ από την Ευρωπαϊκή ΜεταρρυθμιστικήΑΡΧΉ.

11 Γ: Όλοι οι υπογράψαντες το παρόν κείμενο δεσμευόμεθα για επαναφορά του Πολιτεύματος της Βασιλευομένης Δημοκρατίας και ειδικότερα στην Ελλάδα μέχρι του τέλους του 2016. Ειδικότερα στην Ελλάδα επαναφορά ως επίσημη θρησκεία του πρώην εθνικού κράτους της αρχαιοελληνικής θρησκείας έως τέλους του 2016.(Οίμος-Αθήνα: ;;;)

11 Δ: Από 1.5.2016 θα δημιουργηθεί η Ευρωπαϊκή Μεταρρυθμιστική Αρχή.

11 Ε: Από 1.5.2016 δημιουργία ευρωπαϊκού μεταρρυθμιστικού γραφείου με αρχικό κεφάλαιο 800.000.000€.

11 ΣΤ: Δημιουργία περιφερειακής μεσογειακής ενώσεως με όλα τα κράτη της Μεσογείου ενωμένα μεταξύ των, από 13.7.2017. Το ευρωπαϊκό συντονιστικό γραφείο θα έχει έδρα του το ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ από 17.12.2017.

11 Ζ: Δημιουργία περιβαλλοντολογικού μεταρρυθμιστικού γραφείου 21.11.2016 με έδρα το Ντουμπρόβνικ της Κροατίας.

11 Η: Δημιουργία Νεοεποχίτικου Μεταρρυθμιστικού Γραφείου στην Βαρκελώνη, από 22.1.2016.

11 Θ: Δημιουργία νέου γραφείου ευρωπαϊκών θρησκευτικών μεταρρυθμίσεων, από 23.11.2016, με συντονιστικό ρόλο το θρησκευτικό κέντρο του ΒΑΤΙΚΑΝΟΥ με απόλυτο συνεννόηση και συντονισμό της μεσογειακής ενώσεως, του ΟΗΕ, του ΠΣΕ, έδρα του άνω γραφείου στο Παρίσι, από 24.11.2016.

Οι ανωτέρω υπογράψαντες είναι:

·Πρόεδρος Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, ΧΕΡΜΑΝ ΒΑΝ ΡΟΜΠΑΪ

· Εκπρόσωπος Κυβερνήσεως Ελλάδος Υπουργός Παιδείας, ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ

· Εκπρόσωπο Οικουμενικού Πατριαρχείου, Ικονίου ΘΕΟΚΛΗΤΟΣ

· Εκπρόσωπος ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ Ηγούμενος Αγίου Όρους ΕΦΡΑΙΜ

· Εκκλησία και Κράτος Κύπρου, Επίσκοπος Τριμυθούντος Βαρνάβας, Μητροπολίτης Μόρφου Νεόφυτος

· Δια το πατριαρχείο Ιεροσολύμων Μητροπολίτης Βόστρων Τιμόθεος

· Δια το πατριαρχείο Αλεξανδρείας Αρχιεπίσκοπος Τριπόλεως Βασίλειος

· Για όλες τις Σλαβικές Χριστιανορθοδόξους Εκκλησίες και της Ρωσικής Κρατικής Οντότητας, οΑρχιεπίσκοπος Βολοκολάμσκι Ιλλαρίωνας

· Δια το Βατικανό Καρδινάλιος Βάλτερ Κάσπερ

· Εκπρόσωπος του Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών (Π.Σ.Ε.) ΑΝΤΡΕ ΒΑΡΚΑΝ

· Για την Εκκλησία της Αλβανίας ο Μητροπολίτης Αργυροκάστρου ΠΟΛΥΚΑΡΠΟΣ

§ Δεσμευόμαστε να εφαρμόσουμε όλες αυτές τις μεταρρυθμίσεις από 1η Μαΐου 2016 έως 16 Αυγούστου 2020. Να γίνει αλλαγή και να εισαχθούμε στην ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ολοκληρωτικώς από 1η Μαΐου 2016.

§ Δεσμευόμαστε να γίνει αλλαγή στο ονομαστό ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ στην Ελλάδα και να ιδρυθούν εντός αυτού μονές όλων των θρησκειών και δογμάτων και μοναχικών ταγμάτων του Βατικανού. Δεσμευόμαστε και για τους όποιους διαδόχους ημών να εφαρμόσουν τις ανωτέρω μεταρρυθμίσεις. Προσευχόμεθα και πάλι πολλάκις στον ένα Θεό και έναν άνθρωπο ίνα φανερωθεί στον Κόσμο για να λύσει όλα τα προβλήματα του πλανήτη (σ.σ. μήπως άνθρωπο εννοεί τον αντίχριστο;).

Α. Συμπληρωματική Δήλωση: Αυτό είναι το τοπικό ΥΠΕΡΜΝΗΜΟΝΙΟ Ελλάδος – Κύπρου – Ρωσίας με την Ευρωπαϊκή Ένωση, καθώς και το ΥΠΕΡΜΝΗΜΟΝΙΟ των Εκκλησιών Κων/πολεως – Ελλάδος – Ιεροσολύμων – Αλεξανδρείας – Αντιοχείας – Σλαβικών Πατριαρχείων – Ρωσίας και ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ. Οι ανωτέρω εκκλησίες υπέγραψαν το τοπικό ΥΠΕΡΜΝΗΜΟΝΙΟ με τις χριστιανικες εκκλησίες της Ε.Ε.

Β. Συμπληρωματική Δήλωση: Οι ανωτέρω χριστιανορθόδοξες εκκλησίες δεσμεύουν και τα κράτη στα οποία ανήκουν να εφαρμόσουν τις ανωτέρω μεταρρυθμίσεις.

Γ. Συμπληρωματική Δήλωση: Επισυνάπτεται ειδικό ΜΝΗΜΟΝΙΟ Συνεννοήσεως Εκκλησιαστικής και Κρατικής με τν Ε.Ε. Οι υπογράψαντες τα ανωτέρω ΜΝΗΜΟΝΙΑ δεσμευόμεθα δια το γρηγορότερον ει δυνατόν εφαρμογή των ανωτέρω μεταρρυθμίσεων από 1η Μαΐου 2016.

Δ. Συμπληρωματική Δήλωση: Προχωρούμε στην μεταμόρφωση κρατικών – εκκλησιαστικών μορφών αυτοδιοικήσεως και χαιρόμεθα για αυτό, διότι αλλάζουμε όλες τις εκκλησιαστικές και κρατικές μορφές. Πλέον περάσαμε στη Νέα Εποχή και από 1.5.2016 θα εισαχθούμε στην Νέα Εποχή και στην Νέα Κατάσταση.

Ε. Συμπληρωματική Δήλωση: Δεσμευόμεθα για την Διοικητική αναδιάρθρωση, Εκκλησιαστική αναδιάρθρωση, και επανιδρύσεως της ΜΙΑΣ Εκκλησίας. Επίσης για Ίδρυση Στρατιωτικών και Αστυνομικών Πολυεθνικών Δυνάμεων για να υπάρξει Τάξη και Ασφάλεια στις οδούς και πλατείες των πόλεων όλων των χωρών της ευρωπαϊκής ενώσεως καθώς και ασφάλεια όλων των εκκλησιαστικών από τις ανωτέρω δυνάμεις.

ΣΤ. Συμπληρωματική Δήλωση: Δεσμευόμεθα οι ανωτέρω Εκκλησιαστικοί και Πολιτικοί ηγέτες να συνεργαστούμε εντόνως και σθεναρώς με την Παγκόσμια Αστυνομία I.P.T.F., η οποία ιδρύθηκε, έχει προσωρινή έδρα στην Ουάσιγκτον από 21.9.2011, καθώς και της αμερικανικής Ομοσπονδιακής Δυνάμεως Διαχείρισης Εκτάκτων Χρήσεων – F.E.M.A., η οποία έχει έδρα στην Ουάσιγκτον και Βαλτιμόρη, ιδρυθείσα στις17.11.1984. Οι ανωτέρω δυνάμεις μαζί με τον ευρωπαϊκό στρατό, ο οποίος ιδρύθηκε στην Κων/πολη το 26.10.2001 κι έχει προσωρινή έδρα στην Μονς του Βελγίου και σε συνεργασία ευρωπαϊκά και τοπικά σώματα θα παρέχουν Τάξη και Ασφάλεια σε όλα τα πρώην εθνικά κράτη της Ε.Ε. και σε όλες τις χριστιανικές εκκλησίες, ομολογίες, θρησκείες που εδρεύουν στην ευρωπαϊκή ένωση. Επίσης δεσμευόμεθα και αποδεχόμεθα για την παρακολούθηση των πάντων για Ασφάλεια με τοποθέτηση Ηλεκτρονικών καμερών εξελιγμένης μορφής και τεχνολογίας σε όλα τα εκπαιδευτικά ιδρύματα, δρόμους όλων των πόλεων της Ε.Ε., μονές, εκκλησίες και δημόσιες υπηρεσίες, καθώς και ίδρυση θρησκευτικής αστυνομίας.

Εφαρμογή των ανωτέρω μεταρρυθμίσεων από 2.5.2016

Δεσμευόμεθα όλοι οι ανωτέρω υπογράψαντες για να επανέλθει η Ασφάλεια και η Τάξις από 1η ΙΟΥΝΙΟΥ 2016.

Οι υπογράψαντες (έχει μόνο τον κατάλογο υπογραφών των υπογραψάντων το ΥΠΕΡΜΝΗΜΟΝΙΟ –MEMORANDUM από 25 έως 29 Ιουνίου 2014).

Για την δημοσιοποίηση

και διανομή του

ΥΠΕΡΜΝΗΜΟΝΙΟΥ

Σ.Ν.Ν.Υ.Σ.

ΚΕΡΕΘ ΤΑΝΑΙΣ

Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2015

O πόλεμος στη Συρία ή ο πόλεμος για τη Συρία...(γιά να γνωρίζουμε,τι ΓΙΝΕΤΑΙ...)

Ο συριακός εμφύλιος μετατρέπεται σε περιφερειακή σύγκρουση...

με ηγετικές δυνάμεις από τη μια το Ιράν και από την άλλη την Τουρκία
Σωτήρης Ρούσσος
Από το 1949 ώς το 1970 η Συρία ήταν ίσως η πιο ασταθής χώρα στον κόσμο. Ισχνά κοινοβουλευτικά διαλείμματα παρεμβάλλονταν ανάμεσα σε συνεχή στρατιωτικά πραξικοπήματα, περίπου ένα κάθε χρόνο. Μια χώρα μωσαϊκό εθνοθρησκευτικών ομάδων: Άραβες σουνίτες μουσουλμάνοι (περισσότεροι από το 50%), αλαουίτες (κλάδος των σιιτών μουσουλμάνων με πολλά στοιχεία όμως συγκρητισμού, περίπου 10%), χριστιανοί (ορθόδοξοι, Συροχαλδαίοι, καθολικοί, 10% του πληθυσμού), Κούρδοι (οι περισσότεροι σουνίτες μουσουλμάνοι, επίσης 10%), Δρούζοι και Αρμένιοι. Η ανάπτυξη του συριακού αραβικού εθνικισμού μονοπωλήθηκε στα χρόνια του μεσοπολέμου από τη σουνιτική μεγάλη γαιοκτημονική τάξη και λιγότερο από χριστιανούς ριζοσπάστες διανοούμενους. Η άνοδος του παναραβικού κινήματος Μπάαθ ήρθε κυρίως μετά τον Β΄ Παγκόσμιο πόλεμο ως αντίδραση μεσαίων στρωμάτων (επιστημόνων, επαγγελματιών και μετέπειτα στρατιωτικών) στη γαιοκτημονική πολιτική κυριαρχία και στην αδυναμία της να αντιπαρατεθεί στο Ισραήλ στον πόλεμο του 1948.
Τρία ρήγματα μετά τον Β΄ Παγκόσμιο πόλεμο
Το Μπάαθ αποτελεί την απάντηση στα τρία ρήγματα στη Συρία, τον εθνοθρησκευτικό διαχωρισμό, το κοινωνικοοικονομικό χάσμα μεταξύ των μεγάλων πόλεων και της υπαίθρου και τη μεγάλη ανισοκατανομή εισοδήματος μεταξύ των διαφόρων κοινωνικών στρωμάτων. Στον πρώτο διαχωρισμό αντιτάσσει έναν δυναμικό παναραβισμό στην αρχή, και στη συνέχεια, μετά την αποτυχία της ένωσης με τη νασερική Αίγυπτο (1958-61), την προώθηση του συριακού αραβικού εθνικισμού αντιιμπεριαλιστικής πρωτοπορίας των αραβικών λαών. Για να ξεπεραστεί η κοινωνικοοικονομική διαίρεση, το Μπάαθ κηρύσσει την ανάγκη αναδιανομής της γης και ουσιαστικής εξαφάνισης της μεγάλης σουνιτικής γαιοκτημονικής τάξης. Τέλος, για την εισοδηματική ανακατανομή, προωθεί ένα πείραμα «αραβικού σοσιαλισμού» με ευρεία επιδοματική πολιτική και προστασία της εγχώριας παραγωγής με ένα σύστημα υψηλών δασμών. Παρόλο που το Μπάαθ είναι πολιτικά ισχυρό ήδη από τις αρχές της δεκαετίας του 1960, η εξουσία θα περάσει πραγματικά και σταθερά στα χέρια του όταν θα συνδεθεί με τους αλαουίτες στρατιωτικούς και ειδικά τον Χαφέζ αλ-Άσαντ το 1970.
Ο πατέρας Άσαντ και η κυριαρχία του κινήματος Μπάαθ
Ο Χαφέζ αλ-Άσαντ θα εγκαθιδρύσει την κυριαρχία του Μπάαθ στη Συρία και θα τη μετατρέψει σε ένα σταθερό καθεστώς για τριάντα χρόνια, πράγμα απολύτως πρωτοφανές μέχρι τότε για τη Συρία. Πέρα από τις μπααθικές πολιτικές που ήδη περιγράφηκαν, ο Άσαντ θα στηρίξει την εξουσία του σε τέσσερις πυλώνες. Ο πρώτος είναι ο ίδιος ο ρόλος του προέδρου ως τελικού «κριτή» και πηγής κάθε άλλης εξουσίας. Δεύτερος, ένας κύκλος πιστών συνεργατών του (πολλοί από αυτούς, μέλη της οικογένειας Άσαντ) που σχημάτισε μια καθεστωτική ελίτ η οποία εξουσίαζε όλη την πολιτική και την οικονομική δραστηριότητα στη χώρα με τον έλεγχο πελατειακών δικτύων. Ο τρίτος πυλώνας ήταν οι υπηρεσίες ασφαλείας με τεράστια διείσδυση στην κοινωνία. Τέλος, η αλαουιτική κοινότητα στην οποία ανήκε ο Άσαντ, θα αποτελέσει κατεξοχήν σημείο στήριξης του καθεστώτος. Βέβαια το ασαντικό καθεστώς διεύρυνε τη βάση στήριξής του συμμαχώντας με συντηρητικά στρώματα σουνιτών εμπόρων και επιχειρηματιών των μεγάλων πόλεων, της Δαμασκού και του Χαλεπίου, με τους συντηρητικούς σουνίτες θρησκευτικούς ηγέτες, τους χριστιανούς και τις βεδουίνικες φυλές.
Στην εξωτερική πολιτική το καθεστώς του Άσαντ (πατρός) εστιάστηκε σε τρεις στόχους. Πρώτον, την αποτροπή ιδεολογικής και πολιτικής απειλής από το μπααθικό Ιράκ, δεύτερον, τον έλεγχο του Λιβάνου, και τρίτον, τη διατήρηση ηρεμίας στα σύνορα με το Ισραήλ μετά την ήττα του 1973 διατηρώντας όμως την αντιισραηλινή, παναραβική ρητορική του. Στα τέλη της δεκαετίας του 1980 το καθεστώς φαινόταν ότι είχε επιτυχίες σε αυτά τα μέτωπα. Στον Λίβανο είχε επιτευχθεί μια pax syriana. Με άλλα λόγια, ο συριακός στρατός και οι υπηρεσίες ασφαλείας εγγυήθηκαν την εφαρμογή της συμφωνίας του Τάεφ1 για τον τερματισμό του λιβανικού εμφυλίου το 1989. Το Ιράκ είχε πλήρως αποδυναμωθεί από τον πόλεμό του με το Ιράν και κυρίως από την καταστροφική εισβολή στο Κουβέιτ το 1991. Η επιλογή του Άσαντ να συμμαχήσει με το ισλαμικό καθεστώς του Ιράν ήδη από το 1980 αποδεικνυόταν εύστοχη, και την ίδια στιγμή το συριακό καθεστώς διατηρούσε ανήσυχες αλλά μάλλον φιλικές σχέσεις με τους Σαουδάραβες, ιδιαίτερα μετά τη συμμετοχή της Συρίας στην εκστρατεία κατά του Ιράκ στον πρώτο πόλεμο του Κόλπου (1991) και λόγω της συνεννόησης των δύο κρατών για την εφαρμογή της συμφωνίας του Τάεφ.
Ο υιός Άσαντ και η οικονομική φιλελευθεροποίηση
Ο θάνατος του Χαφέζ αλ-Άσαντ οδήγησε στη διαδοχή του από τον γιο του Μπασάρ το 2000. Είναι η μόνη επιτυχημένη «κληρονομική» διαδοχή σε αυτά που ο Ρότζερ Όουεν ονομάζει μη μοναρχικά (republican) καθεστώτα με ισόβιο πρόεδρο. Το μέλλον όμως δεν προοιωνιζόταν ανέφελο. Στοιχεία της παλαιάς φρουράς του καθεστώτος δεν τον εμπιστεύονταν και η κρατική οικονομία δεν μπορούσε να αντέξει σε ένα διεθνές περιβάλλον άγριου χρηματοπιστωτικού καπιταλισμού, νέων τεχνολογιών και φθηνής εργασίας στη Νότια και Ανατολική Ασία. Στο εξωτερικό περιβάλλον ανέρχονταν νέες δυνάμεις στον Λίβανο, η σιιτική πολιτική και στρατιωτική Χεζμπολλάχ και τα πλούσια στρώματα σουνιτών μουσουλμάνων. Η πρώτη με εκτεταμένο δίκτυο κοινωνικής αλληλεγγύης και στρατιωτικές νίκες κατά του Ισραήλ στον νότιο Λίβανο και οι δεύτεροι με εκφραστή τον δισεκατομμυριούχο και εκλεκτό των Σαουδαράβων πρωθυπουργό του Λιβάνου Ραφίκ Χαρίρι. Η δολοφονία του Χαρίρι από πράκτορες των συριακών υπηρεσιών το 2005 και οι εξαιρετικές διεθνείς πιέσεις που ακολούθησαν οδήγησαν στην αποχώρηση της Συρίας από τον Λίβανο. Ο Μπασάρ βρέθηκε απομονωμένος και αποδυναμωμένος να προσκολλάται όλο και περισσότερο στον σιιτικό άξονα Τεχεράνης-Χεζμπολλάχ. Ο πατέρας του, αν και διατηρούσε μακρά συμμαχία και με τη Σοβιετική Ένωση (έπειτα και με τη Ρωσία) και με το Ιράν, δεν ήταν ποτέ ολοσχερώς εξαρτημένος από μία δύναμη.
Στο εσωτερικό της χώρας το άνοιγμα της οικονομίας συνοδεύτηκε από δραστική μείωση των δασμών και των βοηθημάτων ή επιδοτήσεων που διατηρούσαν την κοινωνική συνοχή. Ως αποτέλεσμα, οι κρατικές εταιρείες που ιδιωτικοποιούνταν και οι νέες επιχειρηματικές δράσεις, όπως η κινητή τηλεφωνία, πέρασαν στα χέρια των γόνων της αλαουιτικής καθεστωτικής ελίτ σε βάρος των νέων σουνιτικών επιχειρηματικών στρωμάτων τραυματίζοντας την παλαιά συμμαχία αλαουιτικής μπααθικής ελίτ και σουνιτικής επιχειρηματικής τάξης. Τέλος, η νέα γενιά του καθεστώτος δεν προερχόταν από αγροτικά στρώματα, όπως ο πατέρας Άσαντ και η σύντροφοί του, και δεν έδειξε το παραμικρό ενδιαφέρον για την ύπαιθρο, ιδιαίτερα μετά τη μείωση των δασμών και των επιδοτήσεων, με αποτέλεσμα τη διεύρυνση του κοινωνικού και οικονομικού χάσματος μεταξύ υπαίθρου και μεγάλων πόλεων. Δεν είναι τυχαίο που οι πρώτες αντικαθεστωτικές εξεγέρσεις συνέβησαν σε περιοχές όπως η Ντεράα, αγροτικές, φτωχές και σουνιτικές. Οι ελπίδες και οι προσπάθειες από οργανώσεις πολιτών να συνοδευτεί η οικονομική φιλελευθεροποίηση από πολιτικό εκδημοκρατισμό και φιλελεύθερα ανοίγματα, μετά από μια μικρή άνθηση από το 2000 ώς το 2004, αντιμετωπίστηκαν με ωμή καταστολή αφού το καθεστώς προέκρινε τον «κινεζικό» δρόμο προς τον καπιταλισμό.
Οι τρεις διαχωριστικές γραμμές της Συρίας ξεθάφτηκαν μετά από τριάντα και πλέον χρόνια και προκάλεσαν σοβαρές ρωγμές σε συνδυασμό και με την αποδυνάμωση της Συρίας στο περιφερειακό παιχνίδι. Η τυνησιακή έκρηξη και κυρίως η ανατροπή του Μουμπάρακ διέλυσε τον διάχυτο κοινωνικό φόβο στον οποίο στηρίζονταν τα ομοειδή καθεστώτα της Αιγύπτου και της Τυνησίας και οδήγησαν σε εξέγερση τη Συρία. Η απόφαση του καθεστώτος να αντιδράσει με δυσανάλογη στρατιωτική βία εναντίον ειρηνικών διαδηλωτών και η δράση άτακτων αλαουιτικών συμμοριών αλ-σαμπίχα (φαντάσματα), συνδεδεμένων με τις υπηρεσίες ασφαλείας, βασανίζοντας και δολοφονώντας, όχι μόνο στρατιωτικοποίησε τη σύγκρουση αλλά και της έδωσε εθνοθρησκευτικό χαρακτήρα, αλαουίτες εναντίον σουνιτών.
Τα πολλά πρόσωπα της αντιπολίτευσης
Η αντιπολίτευση στον Άσαντ και στο καθεστώς, η οποία συνήθως εκπροσωπείται από την οργάνωση-ομπρέλα του Εθνικού Συριακού Συμβουλίου, έχει πολλά πρόσωπα. Μια ομάδα αποτελούν οι εξόριστοι φιλελεύθεροι και αριστεροί που διέφυγαν από την καταστολή του καθεστώτος αλλά παρ’ όλη την απήχησή τους στα διεθνή Μ.Μ.Ε. δεν έχουν επιρροή στο εσωτερικό. Μια άλλη ομάδα αποτελείται από παλαιά μεγάλα στελέχη της καθεστωτικής ελίτ που έπεσαν σε δυσμένεια ή συγκρούστηκαν για τη νομή εξουσίας, τώρα βρίσκονται στο εξωτερικό και διατείνονται, όχι πολύ πειστικά, ότι μπορούν να αποτελέσουν τη «γέφυρα» προς μέρη του καθεστώτος και μεταβατική λύση. Τέλος, οι Αδελφοί Μουσουλμάνοι, οι οποίοι αποτελούν το 30% της δύναμης του Εθνικού Συριακού Συμβουλίου, κυρίως στο εξωτερικό. Η δύναμή τους στο εσωτερικό είναι περιορισμένη λόγω της σφαγής τους στη Χάμα το 1980 από τον πατέρα Άσαντ, όπου σκοτώθηκαν πάνω από 10.000 άνθρωποι. Πάντως διατηρούν βάσεις επιρροής και οργάνωσης στο εσωτερικό και αποτελούν ίσως την πιο συνεκτική και συγκροτημένη οργάνωση.Στο εσωτερικό της χώρας βασικό ρόλο παίζουν οι τοπικές επαναστατικές ομάδες, οι οποίες ουσιαστικά φέρουν το βάρος τόσο της στρατιωτικής σύγκρουσης με το καθεστώς όσο και της φροντίδας για τον πληθυσμό. Παρά τη συγκρότηση του Ελεύθερου Συριακού Στρατού δεν έχει επιτευχθεί πρόοδος στη δημιουργία επιτελικού κέντρου. 
Άλλες δύο αντικαθεστωτικές δυνάμεις, εντελώς διαφορετικές μεταξύ τους, βρίσκονται εκτός των παραπάνω σχηματισμών. Η μία είναι οι τζιχαντικές οργανώσεις τύπου αλ-Κάιντα, όπως η Τζαμπάτ αλ-Νούσρα, οι οποίες συνδέονται με τη χαοτική κατάσταση στο γειτονικό κεντρικό Ιράκ, την περιοχή των σουνιτών μουσουλμάνων. Οι οργανώσεις αυτές σταματούν το νομαδικό τζιχάντ ανά τον κόσμο και εγκαθίστανται σε περιορισμένες περιοχές τις οποίες ελέγχουν. Σκοπός τους είναι σε καταστάσεις χάους και διάλυσης των εθνικών κρατών να ενώσουν αυτούς τους εδαφικούς πυρήνες σε ένα μεγάλο «εμιράτο» του εξτρεμιστικά συντηρητικού Ισλάμ. Οι ομάδες αυτές αποτελούνται σε μεγάλο βαθμό από βετεράνους άλλων πολέμων από το Ιράκ, τη Λιβύη και την Υεμένη αλλά και από Σύρους εξτρεμιστές και χρηματοδοτούνται από ιδιωτικές κυρίως πηγές στις μοναρχίες του Κόλπου.
Η άλλη δύναμη είναι οι Κούρδοι, οι στρατιωτικές δυνάμεις των οποίων ελέγχουν μια εκτεταμένη ζώνη στη βορειοανατολική Συρία, στα ευαίσθητα σύνορα με το ιρακινό και το τουρκικό Κουρδιστάν. Η βασική πολιτική τους οργάνωση, το Κόμμα Δημοκρατικής Ενότητας (P.Y.D.), και η στρατιωτική της πτέρυγα έχουν ήδη από το 1980 αναπτύξει στενή σύνδεση με το P.K.K. στο τουρκικό Κουρδιστάν. Οι Κούρδοι της Συρίας βρίσκονταν πάντα στο περιθώριο του συριακού αραβικού εθνικισμού χωρίς πολιτικά και μειονοτικά δικαιώματα. Η δημιουργία μιας de facto αυτόνομης ζώνης, του Δυτικού Κουρδιστάν, όπως το ονομάζουν, που επικοινωνεί άμεσα με το ημιανεξάρτητο ιρακινό Κουρδιστάν και τις προβληματικές κουρδικές περιοχές της Τουρκίας, δημιουργεί νέα δεδομένα για μια συνολική διευθέτηση του κουρδικού προβλήματος.
Οι έριδες για την περιφερειακή ηγεμονία και τον έλεγχο της Συρίας
Απέναντι σε αυτή την εξέγερση βρίσκονται δύο συμμαχίες που ερίζουν για την περιφερειακή ηγεμονία μετατρέποντας τον συριακό εμφύλιο σε μια περιφερειακή σύγκρουση για τον έλεγχο της Συρίας. Είναι αξιοσημείωτο ότι οι ηγετικές δυνάμεις των δύο συμμαχιών δεν είναι, ίσως για πρώτη φορά στη σύγχρονη ιστορία της περιοχής, αραβικά κράτη. Πρόκειται για το Ιράν και την Τουρκία.
Το Ιράν θεωρεί τη Συρία ως το πιο ζωτικό στήριγμα της επιρροής του στη Μέση Ανατολή, τον ομφάλιο λώρο που το συνδέει με τη Χεζμπολλάχ και την πρόσβασή του στην ανατολική Μεσόγειο και την άμεση περιφέρεια του Ισραήλ. Σύμφωνα με Ιρανό στρατιωτικό, θα είναι πιο σημαντική για το Ιράν η απώλεια της Συρίας παρά μιας επαρχίας του με αραβικό πληθυσμό. 
Η Τουρκία του A.K.P., από την άλλη, θεωρεί ότι μπορεί να αποτελέσει το μοντέλο διακυβέρνησης του μετριοπαθούς πολιτικού Ισλάμ και να συγκροτήσει μια στέρεη βάση ήπιας ισχύος στα ανερχόμενα σουνιτικά, κοινωνικά συντηρητικά μεσαία στρώματα σε όλη τη Μέση Ανατολή. Αυτή η βάση θα στηρίξει την τουρκική οικονομική διείσδυση και πιθανόν την περιφερειακή πολιτική ηγεμονία. Η συμμαχία αυτή περιλαμβάνει εναλλακτικά τη Σαουδική Αραβία και το Κατάρ, καθώς οι δύο αυτές πολύ πλούσιες αλλά στρατιωτικά αδύναμες χώρες διαγκωνίζονται για το ποια θα αποτελέσει τον «φάρο» του σουνιτικού Ισλάμ. Πολλοί πιστεύουν ότι η μόνη διέξοδος για τη Συρία θα ήταν ένα «νέο Τάεφ», μια περιφερειακή συνεννόηση με τη συμμετοχή τώρα της Σαουδικής Αραβίας, της Τουρκίας, της Ρωσίας, των Η.Π.Α. και του Ιράν.Το Ισραήλ βλέπει ένα ηφαίστειο στα σύνορά του και βρίσκεται σε στρατηγική σύγχυση. Ο Μπασάρ ήταν, σύμφωνα με Ισραηλινούς αναλυτές, εξαρτημένος από το Ιράν, γι’ αυτό και επικίνδυνος, αλλά και μια ισλαμιστική κυβέρνηση στη Δαμασκό με τους τζιχαντικούς πυρήνες σε πλήρη δράση είναι εξίσου απευκταίο σενάριο. Οι Ισραηλινοί θα ήθελαν να επαναλάβουν για τον εμφύλιο στη Συρία αυτό που είπε για τον πόλεμο Ιράν-Ιράκ ο τότε πρωθυπουργός Γιτζάκ Σαμίρ: «Ευχόμαστε να νικήσουν και οι δύο». Αλλά η Συρία είναι μόλις μερικές δεκάδες χιλιόμετρα από το Τελ-Αβίβ. Βασική θέση των Ισραηλινών παραμένει πάντως ότι οποιαδήποτε εξέλιξη αποδυναμώνει αποφασιστικά το ασαντικό καθεστώς, προκαλεί μεγάλο πρόβλημα στο Ιράν και συνεπώς είναι καλοδεχούμενη.Ποιο είναι όμως το βασικό διακύβευμα; Το αυταρχικό και πατερναλιστικό κράτος του αραβικού εθνικισμού στη Συρία και στο Ιράκ υπήρξε η μεγαλύτερη εγγύηση για τη μακροημέρευση των συνόρων που χάραξαν οι αποικιοκρατικές δυνάμεις στη Μεσοποταμία και την ανατολική Μεσόγειο. Συγκρατώντας τις εθνοθρησκευτικές διαφορές με έναν συνδυασμό ριζοσπαστικού αραβικού εθνικισμού, επιλεκτικών συμμαχιών, πελατειακών δικτύων και ωμού αυταρχισμού δίχως όρια, δημιουργούσαν μια αίσθηση σταθερών συνόρων και κίνησης προς την πολιτική και κοινωνική νεωτερικότητα. Τώρα αυτά τα σιδερένια καλούπια έσπασαν, η λάβα των κοινωνικών και εθνοθρησκευτικών διαχωρισμών τα ξεπερνά, ξεπερνώντας και τα σύνορα της Συρίας, του Ιράκ, του Λιβάνου, της Ιορδανίας και της Τουρκίας. Πώς θα στερεοποιηθεί αυτό το μάγμα που φέρνει παλαιά και νέα στοιχεία; Θα οδηγηθεί η περιοχή σε πολιτικές οντότητες όπως το Ιρακινό Κουρδιστάν; Βασισμένες στις εθνοθρησκευτικές ομάδες που μπορούν να ελέγξουν ως πλειονότητα μια συγκεκριμένη περιοχή; Χωρίς διεθνή αναγνώριση και επίσημη κυριαρχία αλλά ως κρατικές οντότητες υπό διαμόρφωση; Ένας νέος τύπος πολιτικής «κρατικής» οργάνωσης που θα συνδυάζει προνεωτερικά (εθνοθρησκευτικά) και μετανεωτερικά (σύνδεση με την παγκοσμιοποιημένη οικονομία) στοιχεία; Ή τελικά η νέα εγγύηση για τα παλαιά σύνορα θα είναι το πολιτικό Ισλάμ των Αδελφών Μουσουλμάνων και του τουρκικού A.K.P.; Η λάβα είναι ακόμη ρευστή και καυτή και ίσως έτσι να εξηγείται η διστακτικότητα της Ουάσινγκτον και κυρίως η άρνηση των έμπειρων Βρετανών να επέμβουν.